• Serwery TeamSpeak3

  • Serwery Voice VPS

FAQ

  • Q: Jak mogę zamówić serwer?
    A: Prosimy o uzupełnienie formularza na naszej stronie w dziale "zamów" 

  • Q: Ile muszę czekać na uruchomienie serwera?
    A: Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, serwer zostanie uruchomiony w ciągu kilku minut (Nie dajemy gwarancji uruchomienia serwera w zalozonym czasie, w przypadku niedziel/swiat oraz dni powszednich po godzinie 20 i sobot po godzinie 15)
     
  • Q: Jak mogę zapłacić za serwer?
    A: Należy dokonać przelewu na jedno z naszych kont (podane są w dziale kontakt, oraz w emailu potwierdzającym zamówienie serwera). Przelewu można dokonywać z każdego banku oraz urzędu pocztowego. Można także dokonąc płatności za pomocą serwisu moneybookers.com
     
  • Q: Jak moge przyśpieszyć uruchomienie serwera?
    A: Jeżeli dokonałeś wpłaty w urzędzie pocztowym, można wysłać nam zeskanowany lub sfotografowany dowód wpłaty. W przypadku przelewu z innego konta banku, niż przez nas posiadanego, należy wysłać plik PDF (jeżeli bank daje taką możliwość) na adresemail naszego biura
     
  • Q: Czy jest możliwość sponsoringu?
    A: Nie, ponieważ w skutek tego, takich próśb otrzymujemy z dnia na dzień co raz więcej. Uważamy, że ceny serwerów są na tyle niskie, że członkowie klanu, czy inna "organizacja" mogą się bez problemu zrzucic i zakupić swój serwer. Jeżeli zechcemy zasponsorować serwer to my zgłosimy się do Ciebie.
     
  • Q: Czy jest możliwość przetestowania usługi, zanim dokonam zamówienia?
    A: Tak, możemy udostępnić serwer na kilka godzin w celu przetestowania
     
  • Q: Na jaka pomoc techniczna mogę liczyć?
    A: W przypadku jakichkolwiek awarii, przejęcia serwera przez osoby 3-cie, można blyskawicznie powiadomić nas poprzez zgłoszenie Awarii w dziale "kontakt".
     
  • Q: Jeżeli mam jakiekolwiek pytania, gdzie mogę je pisać?
    A: W tym celu proszę pisać na adres biura, lub uzupelnic formularz w dziale "kontakt". Klientom udostępniamy także kontakt przez GG.
     
  • Q: Czym różni się "TS Full" od "TS Lite"?
    A: "TS Lite" jest wersja ekonomiczną, różni sie wyłącznie tym, że ma ograniczoną listę dostępnych kodeków, oraz jest oczywiście tańszy. Szczegóły >> www.extraserv.pl/teamspeak.php oraz w cenniku
     
  • Q: Jaki jest port Query mojego serwera?
    A: Port query nie jest do publicznej wiadomości 

  • Q: Czy dwa klany mogą kupić jeden serwer ?
    A: Tak nie ma żadnego problemu, jednak wpłata najlepiej, by pochodziła z jednego konta, a nie na przykład z 10-ciu.

  • Q: Dlaczego nie odpisujecie na maile i pytania zadane w formularzu na waszej stronie?
    A: Zapewne pytałeś się o sponsoring.
     
  • Q: Na jakich komputerach uruchamiacie serwery?
    A: W tej chwili są to serwery Opteron™ 165 (Dual-Core) z 2GB RAM.
     
  • Q: Czy przewidujecie jakieś zniżki?
    A: Wyłącznie rabaty wyszczególnione w Cenniku, oraz tymczasowe promocje widoczne po lewej stronie.
  • Q: Co to jest moneybookers i na czym to polega??
    A: Jest to sposób płatności za nasze usługi. Zarejestrować się może każda osoba z wiekszości kraji świata. Płatność polega na tym, że każdy użytkownik serwisu przelewa pieniądze na konto mooneybookers. Mając juz pieniądze na koncie mooneybookers, możemy w czasie rzeczywistym przelewać je na konta innych użytkownikow. Koszt przelewu nie przekracza 1% wpłaty (maksymalnie ~2zł / 0,5€) także w przypadku przelewów zagranicznych.
     
  • Q: Czy jest możliwa zapłata kartą kredytową lub internetową?
    A: Jest ale wyłącznie poprzez serwis moneybookers.com.

  • Q: Czy jeśli nie opłacę serwera to mój serwer zostanie usuniety?
    A: Serwery sa utrzymywane przez 14 dni, pózniej zostaną skasowane. Jednakże konta użytkowników nie są usuwane w ogóle.

  • Q: Czy oferujecie serwery Ventrilo?
    A:
    Tak, w wersji 2.1
     
  • Q: Czy można płacić poprzez SMS?
    A:
    Nie ma takiej możliwości.
     
  • Q: Czy można dokupić sloty w okresie wynajmu?
    A:
    Tak, odpowiednia opcja znajduje się w panelu.
     
  • Q: Chcę przenieść serwer do innej firmy, czy jest możliwość otrzymania bazy mojego serwera?
    A:
    Niestety, na chwilę obecną nie ma takiej możliwości.

Icon
Pomoc techniczna

Nasi pracownicy cały czas czekają na wasze pytania, które można zadawać poprzez panel klienta i opcję Pomoc Online, lub poprzez stronę Kontakt.